s k y l o r d -

JEWELSTONE

JEWELSTONE

e: Smashbox || u: Ruby
Jewelstone är ett Jorvikiskt Varmblod på 6 år. Hon kommer från en liten by på Jorvikiska Halvön! Jewel gillar dressyr men går bra i hoppning också. Tillsammans med mig har hon vunnit SM-guld och EM-guld och nu satsar vi på VM-guld i dressyren. Hon gillar att lata sig och busa runt med syrrans hästar och såklart att springa på sommarbetet på Jorvikiska halvön. Hon kom till mig sommaren då jag fyllde 13 år, mamma och pappa köpte henne till mig när hon var 4 år gammal. Jewel var odresserad och jag har kämpat med henne för att få henne som hon är idag. Jag kvalade in mig till SM när jag var ungefär 14 år och vann då SM-guld, jag tävlade då i USA med min kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback